May 24, 2010

Setiap kali bersama kamu...

Setiap kali bersama kamu…aku tersungkur…rebah…pintu hati sering tertutup…kegiranganku selalu pudar…bersama kamu…selalu ku nantikan…selalu membuatku tersenyum…itu dulu…bersama kamu…mindaku sering bearantakan…semua ingin ku luahkan… semua senyum ingin ku lakar…semua pahit ingin ku luak…

Tapi kamu ini…dulu sangat menyenangkan…sangat menggembirakan…sangat mendebarkan…selalu menggoncang sabarku…meniup bisikan kasih…memegang jiwaku seluruhnya…

Dan kamu ini…sangat berbelah bahagi…membuat ku terbahagi…malam kau datang…siang kau datang juga…mahukan seluruh hidup ku…

Namun aku kuat…aku sabar…tidak boleh menggoncang ku lagi…mengancam ku lagi…akan ku biar kau di situ…semahu mu…rintih ku tidak kau dengar…rayu ku tidak kau endah…kau buat apa mahu mu saja…

Antara banyak…kamu yang ku pilih…walau segunung emas harga diri mu, aku tetap memilih kamu…mengapa tidak kau beri yang terbaik…mengapa mengecewakan…

Hatiku sering terkesal…mengapa tidak ku pilih teman yang lain…mungkin dapat membahagiakan…segunung emas pun tidak perlu…seluruh hidup tidak ku ternanti-nanti…sentiasa ada saat ku memerlukan…tidak seperti kamu kini…

Sabar ku sudah hampir pupus…hari ku begitu berharga…namun aku masih punya hati…tidak mahu membiarkan kamu begitu sahaja…buat sedikit ruang yang masih tersisa…ku harap dapatlah kau mengerti…kehendak naluri hati ini…yang sentiasa ingin menatap kamu…sepuas-puasnya…moga kau sentiasa ada…di sini…saat ini…saat jemari ku memerlukan kamu…saat hati ku memerlukan kamu…saat minda ku memerlukan kamu…

Kembalilah…hiburkan hati ini…sambungkan dunia ku dengan yang lain…aku sudah penat mencari…tidak mahu lagi mencari pengganti…sambungkan maya ku…

Oh maxis broadband…datanglah wahai si kacak putih biru hijau…aku menyeru coverage biru kamu…sayangilah aku…aku ingin berblog…dengan girang hati…aku terlalu mengharapkan kamu…usah disakiti hati ini lagi…terlalu banyak parut yang kau tinggalkan…

Aku masih ingin bersama kamu…Maxis Broadband...

6 comments:

gades ain said... [Reply to comment]

erk. hehehe. sis, mati2 ain ingat kan ape laa td. maxis broadband rupe nye. huhu. nice!!~ thumbs up utk sis ;)

ryan'sluver said... [Reply to comment]

muahaha..ingat apela yg emo sgt.. hehe yes luahan hati yg sgt syahdu..;)

anastasyea said... [Reply to comment]

ingatkan ape bendanye td rupa2nye maxis broadband... memang patut pun kena puji... dgr kata service maxis memang top =)
~ ANaSTaSyeA: DiSebALik KaNtA CokLaT ~

Misseja said... [Reply to comment]

@gades ain
eh, ain ingatkan ape ye? ;)

Misseja said... [Reply to comment]

@ryan'sluver
emo kan...tu lah, maxis ni selalu je lembab...tak tahu nak luah kat sape dah ;)

Misseja said... [Reply to comment]

@anastasyea
masa mula2 pakai dulu memang top...happy sangat...tapi sekarang saya asyik nak meletop je...poor coverage...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

ADAMUMMY | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL