Lilypie Second Birthday tickers

Apr 28, 2010

Susah Senang Mencintai Kamu

Saya berbahasa Melayu ;)


Dunia saya pada waktu dan ketika ini adalah menyendiri...

Adam D sedang nyenyak tidur di bilik dan papa tercintanya sedang menguruskan hal kerja diluar (ya, masih bekerja walaupun jam menunjukkan tepat 4.40 pagi)...

Saya seorang yang tabah dan sabar (petikan kata-kata 'kamu')...sejak dulu mencintai 'kamu', saya memang sungguh sabar...

Banyak dugaan mendatang (kerana terlalu inginkan 'kamu')... langsung saya tidak pedulikan kedukaan yang cuba menggugat...

'Kamu' juga sabar dan tabah (saya tahu)...banyak yang kamu korbankan kerana berkeras mahukan saya...

'Kamu' dulu senang (tanpa saya)...kemudian susah (bersama saya)...maafkan saya...

Saya dulu susah (tanpa 'kamu')...kemudian senang (bersama 'kamu')...terima kasih...saya terharu...

Saya sayang 'kamu'...sangat-sangat...harap 'kamu' juga begitu...
p/s: Saya sedang tunggu 'kamu' pulang, sayang...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

ADAMUMMY | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL