Lilypie Second Birthday tickers

Apr 28, 2010

Ben Ashaari Blog

...Saya teringatkan Ben Ashaari...
...Sungguh-sungguh teringatkan kamu nih...

...Encik Ben...

Kamu tak kenal saya, tapi saya kenal kamu (sikit-sikit, tu pun bila dah tengok pic kahwin kamu, baca entri-entri kamu)...kamu kan blogger paling popular ;)

So, biar saya kenalkan diri yang bernama misseja nih...nama samaran saya misseja (*senyum simpul*)...blog saya adamummy (used to be my story, my, love, my life) nih didedikasi khas buat diri saya sendiri, diri orang yang menyayangi saya (walaupun dia tidak tahu kewujudan blog ini) dan diri orang yang ingin mengenali saya (walaupun tiada yang ingin)...saya tak kisah sebab yang penting bila Adam D dah besar dia boleh baca semua isi hati mummy dia...

Saya suka menulis...sebab itulah blog ini terwujud (ter bermaksud tanpa disengajakan)...melihatkan pada entri yang sikit walaupun blog ini mula bernafas sejak 2008, mungkin kamu fikir saya berbohong...tidak saya memang suka menulis, namun kebanyakannya hanya terlakar dikotak pemikiran...masalah utama saya (si penulis) ialah kegagalan menterjemahkan isinya di kanvas maya ini...

Adakah saya menulis seperti seorang yang baru belajar berkata-kata? jawapan saya, ya, tepat sekali...Apakah jawapan kamu, Encik Ben? **Makluman : saya selalu mengintip blog Encik Ben untuk belajar cara-cara menulis yang disukai, namun masih gagal ;) **

Tengok, saya dah kehabisan idea hmmm....terima kasih untuk Segmen Jelajah Encik Ben (saya tahu dari blog En. Ben sendiri...saya tahu blog En. Ben dari blog Edriena Hazelina)...

p/s: Saya masih teringatkan kamu (dengan harapan kamu sudi menjenguk ke sini)...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

ADAMUMMY | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL